På torsdag...

På torsdag åker finaste Madicken med Madde och hennes familj ner till Skåne där de har sommarställe... Kommer sakna Madicken jättemycket! :/ Jag rider mina 2 sista ggr den här veckan på länge. Madicken och Thure (som oxå följer med) kommer ha det jättebra där nere iaf! :D
OCH... Idag har jag även bokat biljett till att flya ner dit och hälsa på! Överlycklig tjej!! :D Ska åka dit i mitten av juli. Kommer bli superkul att vara med Madde och träffa Madicken igen :) Har även bokat biljett till falstero horse show som är samtidigt jag är där. Ska shoppa i mängder ;) Ska vara där nere i Skåne 1 vecka och sedan flyga hem igen. Är redan nu nervös att flyga helt själv... kommer typ tappa bort mig och kaosa sönder haha xD

ville bara säga det ;)
Kram <3
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, det blir jättebra :) och du behöver i alla fall inte oroa dig för att tappa bort dig på flygplatsen i Skåne, den är sjukt liten verkligen ;) <3

2012-06-17 @ 07:25:56
URL: http://madiccen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0