Nu är midsommar över

Hejsan svejsan!
Midsommarafton igår var lyckad :) Kom till min moster och hennes man och frasse vid 11. Sen åt vi lunch och etfer det spelade vi fotbollskocket, vanligt krocket, boccia, kubb och lite annat. Vi hade lixom lite mästarnas mästare stil. Man fick poäng beroende på vilke placering man fick i varje gren. Sen i slutet räknade vi ihop allt och jag vann inte. haha xD Sen fikade vi, gick en promenad ner till havet, spelade lite till osv. Och efter det åt vi en god middag med grillat kött o bea. Så är jättenöjd. Kom hem vid halv 1. Vädret var även kanonfint. sol och jättevarmt. brände mig lite men nu ska vi verkligen inte klaga på solen! :D
 
Idag gick jag upp vid 10. sen vid 1 åkte jag, pappa och henke till han som vi brukar fira midsommar med. Hela gänget var där :) Vi gick en promenad, snackade, åt upp resterna osv. Så kom hem vid 6. Då åkte pappa och köpte pizza. muuums ;) Så nu sitter jag här. Ska strax gå och kolla på tv tror jag :)
Hoppas ni har haft en bra midsommar!
Kramar <3
har tagit några bilder i helgen, men inte laddat över dom till datorn än
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0