Kuuul

Hejhej :)
Jag och Sara har haft det jättebra tsm igår och idag! :) Igår gjorde vi massa roliga saker på dan och sen följde jag med henne till stallet. Hon red ut så satt kvar och väntade. Sen åkte vi och hyrde film. Hyrde "hur många lingon finns det i världen". Och så köpte vi lite goodis :) Sen åkte vi hem och åt god middag och efter det gick vi upp till hennes skola och snackade och lekte lite. Vi var småå barn igen :D Hoppade hage, åkte rushkana (stav?) osv. Superkul verkligen! :D Sen vid 9 kom vi hem igen och då fixade vi i ordning oss och sen hade vi myskväll med filmen och godis :) Verkligen jättemysigt <3 Filmen rekomenderar jag verkligen för er som inte sett den. Har sett den 1 gång innan men den var fortfarande lika bra. lite sorlig på ett ställe men annars underbar :)
Idag har jag och sara varit hos henne och inte gjort så mkt. Åkte en snabbis till mölnvik, kollat på tv, spelat spelat spel, ritat osv. Så det har verkligen varit jättebra :)
Sen kom jag hem vid halv 5 typ. Lagade middag med min bror och nu har vi ätit och sånt. Snart kanske jag ska ta lite fredagsmys och sätta mig i soffan. Fast det är bara vi barn hemmea, så inget sällskap plus att det bara är tråkig fotboll på tv :/
Ska skriva 2 inställda till imorgon oxå :)

sååå klockren!
Och för er som undrar vrf jag inte bloggat tidigare idag så tog det en evighet att förstå nya blogg.se -.-
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0