Dagen och så

Hej på er!
Idag gick jag upp vid 10. Sen hela förmiddagen kollade jag på tv på datorn och chattade lite med kompisar. Sen åt jag lunch och etfer det cyklade jag och Henke till Eriksvik och badade i det fina vädret. Eftersom att det är havet var det inte alls varmt! Men låg i ett tag så domnade typ bort haha xD Simmade ut till hopptornet och hoppade några hopp oxå :) Så det är de jag har gjort idag. Nu i eftermiddag ska jag nog gå ut och sola lite eller något annat kul. Sen ikväll ska jag baka nån tårta eller va det nu va som vi ska äta imorgon på midsommar :)
Förlåt, men har inga nya bilder på mig själv :/
Igår var åkte iaf jag ut med bästa tjejorna Madde och Alice till stallet vid 1. Madde och Alice hoppade lite smått och jag agerade fotograf. Hade Alice kamera så va lite ovant, därav inte världens bästa bilder kanske. Sen packade jag och Madde allt som skulle med till skåne. Helt sjukt att alla saker fick plats haha xD Här har ni 2 bilder:
Älskar er båda otroligt mkt <3
Och för övrigt åker dessa söta ponnysar med Madde och hennes familj till skåne idag. Så nu dröjer det exakt 19 dagar innan jag får se fina Madicken och Thure igen :( Kommer sakna dom ju <3
Jaja nu ska jag sätta mig och skriva 2  inställda åt er :) <3
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0