Dagen idag

Hejsan!
Vid 1 tog jag bussen till stallet. Tog in Curre och gjorde i ordning honom. Fick på sadeln utan pall haha xD Sen skrittade jag ut förbi Nora och bortåt ca 40 min. Curre var jätteduktig :) Maffiga stooora steg! Curre är lungt den största häst jag suttit på :) Skrittade mest, men även lite trav. Kände mig som en nybörjare i början när jag skulle rida lätt haha xD Inte van att det går så långsamt ;) Curre var tittig, men är ju van med det. Men han skötte sig jättebra för att vara han. Efter jag hade ridigt fixade jag allt i stallet och sedan fick jag alla instruktioner av ulrika vad jag ska göra där nästa vecka när jag tar hand om katterna och hästarna. Kommer bli awesome med Alice där <3
Sen va det långt till bussen gick så tog en promenad till Hemmesta där min storebror kom och hämtade mig eftersom han övningskör. :)
Verkligen jättehärligt att vara i stallet igen :) Så är nöjd med dagen.
Nej nu ska jag sätta mig framför tv:en.
Kramar
 Curredutten <3 (bild lånad av Madde)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0