Bra lördag!

Hejhej!
Idag har jag gjort rätt mkt saker :) vid 10 tog jag bussen till gurra och där hämtade min moster mig. Hann se Ellen i gurra och vi sa hej. Sjuuukt saknad tjej! Vi måste träffas snart! <3 jag och moster åkte iaf till en agilitybana med Frasse och körde lite. Hann var jätteduktig :) lite okoncentrerad ibland, fanns ju mkt annat att kolla på. Frasse är ju trots allt bara 1 år ;) så nöjd.
Efter det åkte vi hem till moster och gjorde god salladslunch. Och sen chillade vi en liten stund. Och seeeen gick vi över till mormor och morfar och tog en fika och snackade lite. Efter det åkte vi till min mosters jobb och mosters man fotade lite bilder till en hemsida. Sen fick jag skjuts hem. Hemma var det ingen rast och ro. Ställde mig direkt och bakade en hallon och lime paj. Så vi får se hur den blir, har inte smakat än ;)
Så har min dag sett ut. Tycker jag hann med mycket saker :) imorgon väntar en dag med ridning både på madicken och på islandshäst igen :) uppdaterar imorgon!
Kram

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0