babbel

Hejsan svejsan ;)
idag är vädret bättre än de senaste dagarna. Men fortfarande ingen direkt värme. Jag vill ju baaada :D
Idag har jag inte gjort så mkt. Kollat på fridrott, duschat, ätit, strykt handdukar och så. Om någon timme så ska jag ta bussen till mammas jobb. Hon ska jobba över lite och jag kommer och håller henne sällskap. Så det blir bra :)
 
Annars kommer mitt sommarlov lysas upp lite nu på fredag och början av nästa vecka :) På fredag ska jag rida Curre som står i samma stall som Madicken vanligtvis gör :)  Han är ju sådär 180 cm + i mankhöjd så fråga mig inte hur jag ska kunna sadla elr tränsa haha xD Eftersom det är första gången tänkte jag bara sktitta ut lite lungt någonstanns. Så det blir jättekul att rida igen :)
 
Sen måndag tisdag och onsdag nästa vecka ska jag va katt och hästvakt åt Ulrikas 4 katter och dom 3 hästarna som är hemma. (Thure är ju i Skåne). Så Jag och Alice ska va där tsm. Kommer mer info om det lite senare ;) Men det ska iaf bli roligt :D <3
här är "lilla" trötta Curre
Kramar
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas Curredutten är snäll då ;) <3

2012-06-28 @ 11:56:02
URL: http://madiccen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0