Asså förlååååt...

Hej och förlåt för att jag säger att jag ska uppdatera och sen gör jag inte det!! Men hinner ju inte! Mitt liv är fullt av annat. Har inte änns startat datorn idag! Hoppas ni fattar.
Imorgon ska jag och min klass jobba på Stockholm maraton. Regn heeela dagen idag och även imorgon :( det är fan JUNI!! Och typ 5 grader! Det ska ju va 20 grader och strålande sol! Sommaren känns lååångt bort nu ;(
Madde ska tävla med Madicken imorgon ute i regnet. Kunde tyvärr då inte följa med så får stå ute på maraton i hålla tummarna. <3
Så uppdateringen kommer suga även imorgon. Åker halv 7 på morgonen och kommer hem någon gång på kvällen.
Så ni får ha det så bra!! Och.. Förlåt för typ rörigt inlägg! <3
Kram

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0