Slut på det roliga

Hejsan!
Nu är jag hemma från några dagar på ploglandet. Jag och Alice har haft det jättebra :) Vi har badat i poolen, hoppat studsmatta, spelat spel, solat, haft höjd och länghopp på volten fast utan häst, myst med hästarna i hagen, ridit, pysslat om katterna, skött huset och så. Det var mysigt med en liten minisemester på landet <3 Så nu har jag fått en superbra minne :) Mycket bilder togs så det kommer ett gäng här nere. Bilderna beskriver nog hur underbart vi hade det <3
Bildrna är fotade av mig eller Alice, och Alice har redigerat dom lite :)
Nu ska jag sätta mig och skriva ett tidsinställt åt er som kommer imorgon. Då händer det roliga saker!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0