Pinsam uteritt...

hejsan!
Ikväll red jag och Madde ut den vägen vi hittade tidigare idag. Vi var tvugna att rida en liten bit i byn för att komma någonstanns. Vi hade med oss påsar i fall hästarna skulle bajsa. Borde kansek inte skriva detta men läs om ni inte är så känsliga haha xD Jaja, självklart bajsar Madicken mitt i byn, mitt på vägen. Så det var bara att sitta av och försöka ta upp det. Det gick väl ådär och Madde satt bara och skrattade. Och helt plötsligt öppnar en tjej dörren till ett hus där och säger: "vänta lite så kommer min pappa ut med en spade åt er. " åhhh såååååååå pinsamt ju! Så det kom en man med 4 (!) små barn oxå hahahahahah xD Och så frågar ett av barnen om det var jag som hade skitit. haha vad trodde han lixm?! ;) Jaja, vi tackade, satt upp och fick ta med påsen. Sedan gick vi in i skogen och dumpade den där. buuusigt :/ Sen blev det iaf en mysig uteritt med galopp i kanten av åkern i solnedgången. Pigga hästar som tyckete det var skönt att rejsa lite :D Meeeen sen när  vi nästan var hemma möter vi en kvinna med hund som vräker ut sig "jag hoppas ni plockar upp efter hästarna om det behövs" Vi svarade trevligt visst visst och sedan när dom inte hörde (trodde vi) blev jag och Madde skitsura. Och sen hände nästa pinsamma sak. Kvinnan med hunden kom till vårt hus och bad om ursäkt hahahaha xD Pinsamt men jag blev iaf på bättr humör då. Dock inte madde.. 
Nej nu ska jag lägga i frpn mig datorn. Madde kommer ut ur duschen när som helst. Vi hörs!
 
Hade ingen ny bild :/
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahah, orkar inte den turen... Aldrig mer rida genom byn ;) <3

2012-07-13 @ 10:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0