idag

Hejsan :)
Idag får vi se vad dagen har att erbjuda. Vid halv 1 tar jag bussen med all j*vla pakckning till Ulrikas place haha xD Alice kommer typ samtidigt som mig. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på där ute idag. Bada i poolen antagligen, kanske rida lite på Curre, mata katterna och se till att hästarna har det gött ;) Katta kommer och ska rida Curre ikväll, men vi fick skritta ut lite på honom om vi ville idag iaf :) Annars tar jag med mig kortlek och korsord om det skulle vara dötrist. Slår vad om att jag oxh Alice kommer ligga och skrämma upp oss när vi ska sova haha xD Heeelt ensamma i ett hus som man knappt varit i. hehe xD Jaja det kommer bli supermysigt :) Hoppas allt går bra bara..
Vet som sagt inte hur det blir med uppdateringen nu dom närmsta dagarna. Vi fick låna Ulrikas dator om vi ville så kanske gör det. Annars kommer ingen uppdate fören på onsdag kväll/ torsdag tyvärr. Men hoppas ni har det grymt ute i sommarvärmen!
Nu ska jag gå och packa lite och sen äta och ta bussen. Ha det gött
kram
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, vad roligt ;) Rider ni bara på Curre då? Garbo är väl halt, eller? Och Greta vilar eller får ni rida henne? :) <3

2012-07-03 @ 11:38:51
URL: http://madiccen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0