Härlig dag!

Hejhej!
Dagen har varit jättemysig och härlig. Strålande sol mest hela tiden och 25 grader farmt. :) Första riktiga sommardagen typ. Blev iaf upphämtad av Ulrika i morse vid 10 ca. Sen åkte vi någonstanns i närheten av nynäshamn där Ulrika provred en häst. Och jag filmade. Hästen var rätt liten, jätteröd fux, smal fin bläs, fyra vita strumpor, helt klart supersöt <3 Den rörde sig jättebra och Ulrika blev kär. Den var pigg och studsade lite men sånt bryr sig inte Ulrika om.
 
Sen tog vi bilen och köpte lite mat på donken och vidare mot nästa häst i närheten av siggtuna. Precis på andra sidan stan lixom, så mkt bilåkande idag oxå ;) Det var iaf en rätt stor häst, mörkmörk brun, utan täcken. Den var rätt söt, men inte lika som den första ;) Den rörde sig väldigt fint, men var dock lite trög, vilket Ulrika hatar. Men hon gillade helheten där oxå. Jag fastnade mest för häst 1 men den andra var ju inte dålig om man säger så ;)
 
Sen åkte jag med Ulrika hem och red ut en sväng på Curre. Snäll och så som vanligt. Väldigt irriterad på alla myggor och andra insekter i skogen och lite tittig men annars väldigt fin. Mys att rida ut i lite svag sol sådär på sena eftermiddagen :) <3
 
Kom hem vid strax efter 7 och då låg köttet på grillen. Det smakade så underbart gott verkligen <3 Sen har jag duchat och även lagt ner allt som ska med imorgon när jag ska flytta in hos Ulrika i några dagar. Kommer bli jättekul och härlig där med Alice. :) <3 och kameran hänger med så vänta er massa bilder senare i veckan! :D
 
Nej nu ska jag gå och fixa mig i ordnin för att sova. Slänger nog in ett inlägg på förmiddagen imorgon, men sedan vet jag inte hur det blir med uppdateringen några dagar framöver. Men ha det bra och hoppas ni blev nöjda med ett lååångt inlägg! :D <3
söt häst från ett ridläger
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0