Dagen idag!

Hejhej!
Idag har jag inte gjort så mkt. Spelat kort med min bror, spingtränat lite och sen bara tagit det lungt. Jag skulle just gå in i duschen när det helt plötsligt började vräka ner regn och så blixrade och åskade det massor. jättenära.. Vi hann inte dra ut datorn och helt plötsligt luktade den bränt. Fast den funkar nu iaf :) Och ovädret har dragit bort :) Nu ska vi göra ett nytt försök med att tända grillen, gick inte så bra innan haha xD   
Såhär såg det ut för en stund sen, tror det haglade liiite ;)
Kramar så länge!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0