Bara för att inte bloggen ska gapa tom!

Tagna från Alice
VEM
Vem är i rummet med dig? - Mamma och pappa
Vem önskar du var med nu? - Vet inte riktigt
Vem fick du senast sms av? - Min moster
Vem av dina släktingar står du närmast? - Mamma 
Vem ska du träffa idag? - ingen mer
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem saknar du? - Madicken, Madde, Sara, Alice osv
Vem vet mest om dig? - Mamma
 
VAD
Vad åt du senast? - korv
Vad har du på dig just nu? - tröja och shorts 
Vad hör du just nu? - tv:n
Vad har du på fötterna? - strumpor
Vad för sjukdom hade du senast? - förkylning typ
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Man blir trött av att busa ;) 
Vad ska man göra för att imponera på dig? -  Vara sig själv
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - typ kolla bloggar elr nåt
Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? -  ingen aning! Hade sommarlov ^^
 
VAR
Vart går din drömresa? - Till Usa tror jag, elr vet inte..
Var är din mobil? - Framför mig
Var har du köpt tröjan du har på dig? - JC
Var handlar du mest? - i forum
Var är din mamma just nu? -bakom mig typ
 
HAR
Har du några piercingar? Vart? - ja, hål i öronen
Har du provat droger? - neje
Har du piercat dig själv någon gång? - nepp
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - nej 
Har du något stort ärr? - nja, ärr iaf
Har du blivit jagad av polisen?-  nepp
Har du varit kär på riktigt? -  jaa
Har du sagt jag älskar dig till någon?- självklart 
Har du allt du önskar dig? - Nej
 
HUR
Hur är du i skolan? - Duktig ^^ Haha nej men snäll hoppas jag
Hur många har du varit tillsammans med? - Några stycken
Hur ser du ut? - som en tjej haha ;)
Hur svarar du i telefonen? -  "Hej det är Josefine", eller "hallå"
Hur ser folk dig tror du? - lite jobbig, envis men snäll
Hur var du som person för två år sedan? - lika tror jag
Hur var du som person för ett år sedan? - lika tror jag
 
ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? - nja, ibland
Är du singel? - ja
Är du beroende av nikotin? - neje
Är du kort? - beror på vem man jämför med, men typ medel
Är du snygg? - beror på vem man frågar ;)
Är du kär? - nej
Är du åksjuk? - nej
Är du helsvensk? - jadå 
Är du allergisk mot något? - asså nej, eller doktorn sa det
Är du bra i skolan? -  hyfsat
Är du vidskeplig? - och vad är det?!
 
 
SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - Nej
Skulle du kunna vara ihop med en kriminell? -  Nej
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? - Nej
Skulle du vilja tatuera dig? - Kanske nåt litet
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - Isf ett till hål i ett öra
Skulle du kunna adoptera? - njaa
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? -aldrig
Skulle du kunna vara med i en dokusåpa? -haha ne
Skulle du kunna donera bort ett organ? - svår fråga
Skulle du vilja ha ett förhållande nu? - Naa
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - venne
Kramar
?

Kommentarer
Postat av: Madde

sv; har bara annonsen och den här filmen: http://youtu.be/cnR-tY1rRMY men du kanske redan har sett den? :) <3

2012-07-24 @ 21:20:52
URL: http://madiccen.blogg.se
Postat av: Alice- Drömmen om Hollywood

Saknar dig också super mycket!!< 3 <3 :D

2012-07-24 @ 22:39:07
URL: http://egofotografen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0