Allmänt

Hejsan!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir väl att vara hemma och ta det lungt. Ska packa allting tills imorgon oxå :) För imorgon smäller det! Klockan ca 5 på morgonen åker jag till Arlanda och sen flyger jag ner till Skåneland :) Där väntar Madde och hennes familj och Madicken och Thure sååklart <3 Ska verkligen bli superskoj att vara där nere i en vecka. Vi har inte så mkt planerat förutom att på onsdag drar vi till Falsterbo horse show ;) Åhh kommer bli grymt! Jag och Madde ska leta reda på alla kända bloggare och sånt och ta idolbilder med dom haha xD Sen ska vi se på lite olika saker samt gå på den uuuunderbara mässan. Annars kommer väl vi hitta på det vi känner för de andra dagarna. Bada, pyssla om hästarna, flumma sönder osv. Så vet faktiskt inte hur uppdateringen i veckan nu kommer vara. Har ju mobilen, så kanske något snabbt inlägg ibland. Eller om Madde har någon dator jag kan skriva lite på. Annars berättar jag allt när jag kommer hem igen. Och så kommer jag uppdatera instagram såklart :) josefinef97 heter jag där :)
Jaja, ha det bra så hörs vi ikväll tror jag!
Kram
summer
?

Kommentarer
Postat av: Madde

1. Ååh, det ska bli awesome :D Hela veckan & falsterbo såklart!
2. Vi har en dator, så om du vill kan du ju låna den ;) <3
Och sv; Neeeeeej!!! Ska det??? Guud vad tråkigt :( Hoppas det ändrar sig..! Skulle tydligen åska när vi skulle till falsterbo också.. asså inte där, men här i borrby, stackars ponnysarna :( <3

2012-07-09 @ 14:21:23
URL: http://madiccen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0