sista dagen innan skolan börjar igen!

hejhej!
idag är det sista dagen på det här sköna jullovet. Känns tråkigt och jobbigt att börja skolan igen. Fast ändå kul att få träffa alla kompisar igen. har inte träffat någon från klassen under hela jullovet. mobboffer? haha xD
Idag ska jag som jag skrev igår bara va hemma. Har för tillfället tråkigt. Någon som har nåt kul som man kan göra? forever alone :/ haha xD
jaja, hoppas ni har en roligare dag än vad jag har!
Kram

snart ser det väl ut såhär igen. läxor, läxor och mer läxor :(
glöm EJ bort tävlingen. kom igen, va med nu! :)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0