Monday

tjänaretjänare haha xD!
Måndag idag. heeelt vanlig måndag, Men jag är typ den ända i hela världen som gillar måndagar! Rooliga ämen o så. Fast började strax efter 8 o slutade 4. Så låång dag. På hemkunskapen bakade vi scons (stavning?). första gången jag gjorde de och åt de. Men det va sjuuult gott ju! haha xD ska göra dehemma ibland oxå :D Fick även massa cp glosor på engskan. askonstiga som man knappt vet vad det är på svenska :/ typ förödmjukelse. vad är det lixom?! någon som kan förklara?
Ska bara va hemma o chilla ikväll. Plugga lite glosor, sitta vid datorn o kolla på tv är väl de jag ska göra. o äta middag förstås ;)
Ha en bra kväll!

Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0