Studiedag idag oxå!

Hejhej!
Idag är det oxå studiedag. SKönt som alltid med lov ;) Har antagligen varit hos tandläkaren nu. Typ sista kontroll ett år efter att jag tog bort tandställningen. Så hoppas allt är bra. Om en stund tar jag bussen till nacka och möter upp Madde. Vi tar sedan bussen mot stallet. Idag ska vi fota igen som för några veckor sedan :) Hoppas på bättre bilder idag då :) O vintriga lär dom ju bli <3 Hoppas jag och ni får en bra dag då. Bloggar nog mer när jag kommer hem från stallet :)
Kram

från förra gången vi fotade ;)
(inställt)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0