onsdag och torsdag

hann inte blogga så mkt dom dagarna så tar o berättar lite snabbt vad jag hade för mig då :)
onsdag: Skolan va seg. Men fick sluta 40 min tidigare :) Så tog bussen till stallet med Alice som oxå fick sluta tidigare :) Vi red ut en sväng i skymmningen. För första gpngen det här året tillsammans. Supermysigt <3 Sen galopperade vi lite i hinderhagen. Miken va piggelin ;) haha xD Superdupermysigt i stallet med dom bästa <3
Tordag: Romme all day med klassen. Superbra där oxå. Sjukt trött hela dan bara. hade det kul på bussen haha xD Åkte med ganska många. Sen på bussen påväg hem däckade jag i typ 1 timme ;) Matkön va 35 minuter lång! och som att det skulle finnas bord sen eller? tror inte de va. men det löste sig. Superskönt att vara ute hela dagen :) När jag kom hem åt jag middag o duchade snabbt o sen somna jag på 2 min ;)
inte nya bilde tagna tyvärr :(

Puss :*
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0