bra dag!

Hejsan!
idag gick jag upp vid 9 typ. skönt med lite sovmorgon. Sen chillade jag på förmiddagen o 12 va jag hos frissören o klippte mig. bara topparna :) Sen åkte jag hem lite snabbt o åt och efter det skjutsade mamma mig o Louise till Madicken :) Första gången som lollo va där. Hon tyckte Miken va söt och att stallet var jättemysigt :) Red iaf ut en sväng. Red en liten omväg till en äng o sen lite trav o galopp där. Madicken va pigg men inte så farligt busig. Superskönt att komma ut. Lollo gick med oxå. Superhalt på vägen till ängen, men dom hade plogat ängen så där va det gräs :) Solen sken och det va jättehärligt. Blåste väldigt mkt bara. Synd att kameran nt va med :( Madicken var jättedukti trots att jag skrittade ut själv i världens blåst! :)
Det är va sista inlägget som jag skriver "live" den här veckan! Ha ett bra sportlov :) <3


PusseN
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0