Vad gör man med all tid?

Hejhej!
Dagen har varit konstig. Trodde jag hade grymt mycket att plugga men efter 20 minuter med huvudet i boken var jag klar haha xD Kan igentligen inte vara sant att jag inte behöver plugga till provet? Måste nog ha missförstott vad det är man ska kunna. Ska iaf snacka med läraren imorgon så jag får lite mer klarhet.
 
Så vad gör jag då när man har en hel dag framför mig utan massa måsten? Jag är inte van med det verkligen! Så jag har såsat framför tv:n och börjat på ett nytt broderi. Det ska bli en tavla med en tomte och lite annat på :) Lär ju inte hinna klart till den här julen men kanske till nästa :) Annars har jag inte gjort så mycket. Haft rätt långtråkigt.
 
Nu ska jag gå och hjälpa till med maten så vi hörs!
Hoppas ni har det bra :)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0