Nu är jag pank

Hejsan!
Vilken shoppingdag! Redan 20 minuter innan affärerna hade öppnat var vi där haha xD Vi åkte till Farsta idag. Jag var på glatt humör och hittade massa fina saker :) Här kommer bilder
 
En grå kofta
En svart och blå skojrta
En vinröd tröja och ett svart baslinne som är under
Mörkblåa jeans. Sitter som korvskinn så kan typ inte röra mig haha xD Men sjukt mjuka iaf :)
Svarta jeans. Så mjuka att det känns som tajta mjukisar ;)
Förlåt för sjukt dåliga bilder!
Det var inte alls sädär knökfullt i affärerna som vi trodde. Utan mer som vanligt. Jag är iaf nöjd med det jag hittade så det känns bra :D
Efter en sen lunch åkte vi hem igen. Gjorde inget speciellt i eftermiddags. Mest tog det lungt framför tv:n och byggde lite pussel.
Hoppas ni haft en bra dag!
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0