Mitt 2012

Jag ser nu på många bloggar att de lägger upp en sammanfattning från året. Så nu är det väl min tur!
Nej jag tänker faktiskt inte göra det! Det här året är inget år jag kommer minnas för något speciellt. Det har inte hänt något stort, varken positvt eller negativt. Jag har fått en superfin kompis den här hösten vilket jag såklart är jätteglad för <3  Det ända som jag såklart kommer komma ihåg är resan på höstlovet :) Och appro på den så är det inlägget snaaart klart ;) Håller på att gå igenom det och ska sen lägga in bilder.
 
Hur som helst så skriver jag inget långt inlägg om året. Om ni vill kan ni alltid kolla tillbaka i arkivet från året.
Ni får en bild från Januari, bjuder stort:
Kram
 
 
 
 
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0