Min helg

Hejhej!
Gissa vad jag har gjort i helgen?! pluggat som vanligt :( Sjukt tröök enegtligen. Har massa saker nu sista veckorna. Meeeen om 10 skoldagar har jag juuuuullov :D Ska bli skönt verkligen! :D
 
Igår var jag oxå och klippte mig. Bara lite på topparna men ändå. Jag var även på öppet hus realgymnasiet och kikade lite. Skolan verkade bra. Så sjukt svårt att väja ju :O
 
Hade en mysig kväll med familjen. Vi åt pepparkakor och glögg innan en jättegod middag :) Det är inte ofta hela familjen är samlad haha xD
Här har ni några egopix och så :)
Ha det bra och missa inte solsidan om en halv timme!
Puss och kram
?

Kommentarer
Postat av: Madde Vågerö

Värst vad du tar egopics hela tiden då ;) <3

2012-12-09 @ 22:12:45
URL: http://mvdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0