Kossgård? Eller va?

Jag och min familj satt just och åt lite middag. Av någon anleding kom vi in på kossor och mjölkning. Jag skulle säga något och gårdarna där kossorna finns och då sa jag "kossgård". Alla började gapskratta och tyckte det var jätteroligt. Vadå, det heter visst kossgård! Vad skulle det annars heta liksom?! Bondgård är en gård med flera olika djur! Så nu i all framtid kommer jag bli retad för mitt nya ord kossgård haha xD
 
När jag nu va skitsur på min familj kikar jag till Maddis i hopp att hon skulle hålla med mig men där hade jag fel, hon skrattade lika mycket hon ;)
Sjukt flummigt men ville dela med mig av kossgårdar ;)
Kram på er!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0