Juldagen i stallet

hejhej!
Efter en härlig julafton gick jag upp vid halv 9 i morse. Medan typ hela Sverige ligger i sängen bakfulla så var jag pigg och glad påväg till stallet innan 10 ;) Plockade upp Maddis på vägen oxå. Planen varatt vi skulle tolka tillsammans bakom Madicken men det blev lite ändrade planer. Så vi red ut en sväng. Jag på Mixen och Maddis på Frissan. Hästarna var taggade verkligen :D Men eftersom det var kramsnö så blev det så mycket styltor så det gick helt enkelt inte att rida. Det var dessutom snöstrom. Vi tog några travsteg men hästarna höll ju på att ramla.
 
Men förutom att själva ritten inte blev så lyckad så var det en rolig dag i satllet med den bästa Maddisen :) <3 Vi Jag skrattade som vanligt åt allt och alla ;)
Sodde en bild från Maddes blogg, hoppas det var okej ;) Hon fotade lite med sin nya fiiiina kamera :D
 
När jag kom hem åt jag lite sen lunch, tog en powernap och sedan ett varmt bad :) Myspys.
Nu ska jag gå och se om det finns något att äta. Vänta er tidsinställda :)
Kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0