Föjer min planering

Hejhej!
Mår sådär idag. Har ont i huvudet och halsen. Dessutom känner jag mig inte fullt glad som vanligt = perfekt att skriva ett långt inllägg med massa snurrande tankar ;) Men det blir i ett annat inlägg. Kanske inte änns publicerar det.
 
Dagen har än så länge blivit som planerat. Jag och pappa åkte lite längdskidor på förmiddagen. Det gick oväntat bra faktiskt. Vi var ute i runt en timme. Efter typ 2 minuter var jag redan trött i armarna haha xD Snacka om att jag kommer ha träningsverk imorgon ;)
 
Nu ska jag sätta mig och läsa i min engelska bok en kortis innan jag ska duka för ikväll när vi vår gäster!
Ha det bra ;)
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0