En torsdag i december

Hejsan på er!
Det va ett tag sen ;) Sitter iaf i skolan nu och väntar på att ha utvecklingssamtal. Borde väl plugga lite nu men orkar inte haha ;) Dagen har varit rätt bra. Det var sjukt rolig profil idag :D Vi övade inför julavslutningen på några låtar. Ikväll ska jag rida på velam. Tror det är dressyr ochjag väljer i slutetnågon gång. Så vi får se hur det slutar ;)
För övrig har det kommit grymt mycket snö här i Stockholm sista veckan och speciellt igår. Alla bussarna var inställda så tur att jag inte skulle någonstanns.Men det är rätt härligt med snö faktiskt. Så nu hoppas jag på att snön ligger kvar hela vintern.
Nu ska jag plugga lite innan samtalet. Vi hörs nån gång! 
Kram
?

Kommentarer
Postat av: Madde

Wiiee, du bloggar igen :D <3

2012-12-06 @ 16:38:41
URL: http://madiccen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0