Dagens planer

armbandet <3
Idag, nu på förmiddagen ska jag och pappa ge oss ut för att åka lite längdskidor. Det blir fösta gången för min del den här vintern. Så antar att jag kommer ha träningsverk imorgon ;) Vi ger oss inte ut i milspåret men tror det blir 7:an. Ni lär väl märka om jag dött på vägen ;)
 
Sedan på eftermiddagen kommer min moster med familj hit och ska äta lite jullunch/middag. Så det blir väl bra. Vi kanske spelar något spel som vanligt ;)
 
För övrigt så har jag tyvärr inga planer. Nu på lovet är jag lite rastlös när jag har så mycket tid. Är inte van att inte behöva plugga hela tiden ju! :O
 
Ha en bra dag alla fina!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0