Dagarna bara springer förbi

Hejhej!
Sitter nu och lyssnar på lite skön musik och skriver lite till er.
Förmiddagen sprang förbi utan att jag hann göra något vettigt. Gick inte upp fören efter 10 och sen satt jag vid datorn och gjorde ovettiga saker. Borde väl egentligen pluggat. Efter att jag floffat i mig pankakor till lunch åkte jag en sväng till forum för att shoppa lite. Det blev ensamshopping idag haha xD Så himla pinsamt när man möter bekanta.. "hej jag heter Josefine och jag har inga kompisar" lixom ;) Jag fick iaf med mig en blus hem idag. Även en försenad julklapp haha xD Borde egentligen ha hittat fler saker men nix.
 
Nu ska jag ta det lungt ett tag innan jag ska äta och pka till velam. Ridning idag trors att det är lov. Louise rider igen i min grupp så det blir jättekul :D
Kram och ha det bra. Min dator vill inte sammarbeta med telefonen så går inte att visa bild på nya blusen :/
kram
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0