Veckans planer

såhär ser veckans planering ut ungifär:
Måndag: Vanlig skoldag, hem, plugga och ta det lungt
Tisdag: Vanlig skoldag, spanskaprov, ridning på velam och nån föreläsning i skolan som är obligatorisk på kvällen -.-
Onsdag: Vanlig skoldag, Rida ut/markarbete med Madicken, plugga lite
Torsdag: skärtorsdagen, fysikprov, hem och ta det lungt, kanske hänga med mamma till stallet
Fredag: Långfredagen, LOV! Va hästskötare åt Madde som tävlar Madicken. Hejheja xD heldag i stallet <3
det är väl de. Kan ju ändras lite o så.

Godnatt :*
?

Kommentarer
Postat av: alice

Kan inte rida på Torsdag eftersom Thure är halt, men jag ska ändå till stallet och pyssla om Thure. Men kanske kan rida ut på påsklovet, annars kan vi ju rida ut veckan efter med fika osv, eftersom det är ljust så länge :) <3

2012-04-02 @ 15:34:43
URL: http://egofotografen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0