Personer jag vill tacka

Alice

för att du är en go och rolig stallkompis som jag alltid ser fram emot att träffa. Alla underbara minner vi har med hästarna är oslagbara <3

Madde

För att du har en så underbar häst som just jag får rida. Du är även en snäll och rolig person <3

Sara

För att du är den allra bästa vännen man kan ha. Vi har alltid kul tillsammans och du är snäll och omtänksam <3

Louise

För att du är en rolig och snäll kompis. Du gjorde min sommar 2010 till en sommar som jag sent kommer glömma <3

Mamma o Pappa
(som inte vill vara med på bild)
För att ni alltid ställer upp för mig och stöttar mig i allt. <3

Finns såklart fler personer. Men det får bli en annan dag :) <3
?

Kommentarer
Postat av: Sara Vi

Haha vilken fuuuuul bild på mig!!!!



( Du betyder allt för mig <3<3)

2012-04-10 @ 21:23:22
URL: http://tssm.blogg.se/
Postat av: alice

Åhhh! Underbara du!:') Desamma! <3

Alltid lika kul att få träffa dig, älskar dig! <3a

2012-04-10 @ 23:12:47
URL: http://egofotografen.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack själv för att du hjälper mig med finaste <3



Och sv: haha, såklart du får :D du kommer sakna henne föör mycket annars ;) <3

2012-04-11 @ 10:02:15
URL: http://madiccen.blogg.se/
Postat av: Louise :) <3

Ja, själv är man typ fem dagar efter, men har läst ikapp din blogg nu ;) vill tacka dig med för att du är en otroligt snäll och underbar kompis :) Har alltid så kul med dig, jag älskar dig! :) <3

2012-04-15 @ 20:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0