GLAD PÅSK!

Glad påsk på er alla bloggläsare. Hoppas ni har en bra påskafton. Solen skiner men inte så jättevarmt. Idag gick jag upp vid 8 o fick ett fint påskägg av mamma o pappa. tacck så mkt <3 Vi strax efter 9 åkte jag till sallet med mamma. mockade och fixade lite. Jag red ut med Madicken ca 1 timme medans mamma gick med. Red bort till Nora och sen ut till stora vägen och hem igenom industriområdet. Superhärligt. Madicken var pigg och glad som vanligt. Skrittade mest eftersom mamma va med. Men även lite trav och galopp. Va väääldigt nära att ramla av en gång men höll mig kvar med hjälp av en tygel haha xD Madicken var tittig när jag red i industriområdet. Det blåste mycket så det lät där. Men det gick ändå bra. Hon gnäggade så fort hon fick syn på en människa. gulle <3 fast hon brukar inte göra så :/ Härligt att va i stallet på helgen när man har gott om tid på sig. Här är en bild från dagen:

ser asbiffig ut enftersom jag hade mkt kläder.

Har blivit förkyld nu IGEN :( SNorig och ögonen rinner. Men det är inte såå farligt. Klockan 5 ska jag vara hos min moster o hennes man o frase. Påskmiddag där idag. Fast vi skulle inte äta påskmat :) Ska bli trevligt. Hoppas jag inte smittar någon bara haha xD Har skrivit tidsinställt om gårdagen. Kommer senare i eftermiddag/kväll.
Nu ska jag nog gå o vila en stund. sjukt trött. Ha en bra påskafton!
?

Kommentarer
Postat av: Madde

söta :D <3



Kan inte du snälla lägga ut någon (helst fin) bild från tävligen? Så att jag kan sno den till min blogg? :D <3 heh ^^

2012-04-07 @ 22:17:12
URL: http://madiccen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0