lite om veckan typ


Hejhej!
Sara ville att jag skulle bloggga eftersom jag typ aldrig gör de. haha xD så skriver lite snabbt nu.
Idag har jag vart i skolan. (ovanligt?!) på förmiddagen var vi på diselverkstaden och kollade på en teater. den va bra och sjuuukt rolig :) haha ;) sen hade vi vanliga tråkiga lektioner på eftermiddagen. ja, sen jag kom hem har jag suttit och pluggat :/ har so-prov imorgon. inget vill sätta sig i min hjärna :@ kan du nada. men hoppas det går bra imorgon på provet iaf!  ;)
kan oxå säga att i tisdags var jag på velam o red :) hade Charlie men han hade en dålig dag i tisdags så det gick sådääär. sånt händer! Sen så igår åkte jag ut till Madicken o red henne tillsammans på Alice på Thure :) vi red i solnedgången :)  myyyys <3 och jag red barbacka för första gången på henne! mys <3 sen så avslutade vi lite med att rida på volten o när jag skulle galoppera så bockade hon aaaasmkt! så jag va hur nära som helst på att ramla av, fast jag höll mig kvar. buushest :D <3
ja, nu skrev jag ganska mkt om vad som hänt den där veckan typ. men ni får ha det så bra så bloggar jag mer nån annan gång när jag har tid.
O här kommer en bild på Madicken:

förlåt för sämst bild, men tog med kameran :/ haha lite rolig bild ändå ;)
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0