bara för att jag inte ha nåt liv

tagen från elli (http://byelli.blogg.se) hoppas de var okej! 
Hur bor du: i en villa
Brukar du komma i tid: alltid
Hur lång är du: 165,5 cm för att va exakt ;)
Kan du laga mat: jupp
Vad jobbar du med/pluggar du: pluggar i skolan 
Vad har du på dig just nu: linne, tröja, jeans
Hade du en bra kväll igår: jaa
Vilket är ditt senaste inköp: overall
Din favoritdryck på morgonen: multivitaminjuice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: aa
Vad hade du sönder senast: ett glas igår ^^
Vem snackade du med senast: pappi
Varm favoritdricka: hallonsoda
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vanligt kallt vatten 
Alkoholhaltig favoritdricka: dricker nt
När gjorde du senast något riktigt dumt: de ni 
Saknar du någon just nu: mm :/
Vad ska man göra för att få dig irriterad: haha det är ganska lätt, avbryta mig elr göra jobbiga ljud bland annat 
Någon jag stör mig på: min bror
Senaste person du kramade: mamma
Senaste person du ringde: pappa
Senaste person som ringde dig: min faster
Vad drack du senast: mjölk
Vill du ha barn: aadå
Längtar du till din nästa födelsedag: inte speciellt mkt
Har rakat dina ben någon gång: aa
Är du sugen på något nu: godis <3
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga
Använder du hudkräm: ibland 
Micro-pop eller poppa själv: elektropop*  (hahhaa, elli kom på de)
Brukar du baka: typ hela tiden :)
Röstade du i det senaste valet: ne
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja ganska 
Vilken låt lyssnade du senast på: fire to the rain
Har någon annan sovit i din säng inatt: nee 
Vad tycker du är äckligt: -
Har du pengar på mobilen: jaa 
Vilken svordom använder du mest? fan typ 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? olika, men runt halv 7
Var köper du dina matvaror ifrån? pappa köper från ica maxi
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden hellre
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en resa typ
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? aa
När var senast någon stötte på dig? -
Vad åt du till middag senast? MAT!
Kan du vissla? jadå
Tittade du på tecknat när du var liten? ofc
Äger du några popband t-shirts? tror nt de
När flög du senast?  förra sommaren
Pratar du några andra språk? engelska, spanska
Har du gråtit offentligt? mm
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? neej 
Vad har du med dig in på bion? min biobiljett -.-
Vad har du för väder? mulet 
När sov du senast på golvet? brukar inte direkt göra de? 
Gillar du din boendesituation? jaa 
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8-10

/jossan
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0