världens roligaste helg!

hejhej!
ingen update i helgen men som ni vet så har jag varit med sara :) vi har haft det suuuuuper :D i fredags när hon red kollade jag på henne sen så sov jag där. o sen i lördags kollade jag när hon tränade gympa på eftermiddagen o fotade henne o några till :) sen åkte vi till mig o hon sov här från lör-sön :) sen idag har vi varit på bio o sett hur många lingon finns det i världen. den va skitrolig o bra :P fast lite sorlig på slutet :/ den rekomenderas :D
sen åkte sara direkt hem o då har jag bara pluggat. vi har ganska mkt prov nu dom här vekorna. :( det va min helg i korthet :)
nu ska jag plugga vidare
en käll utan solsidan idag :(((((((((((
bilder från helgen:

saras hund felix <3

sara o felix


sara med hennes kamera


våra skuggor

sara



josse

//jossan :) <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0