frågor

Hittade lite frågor.. såhär på kvällen

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: glad som alltid (nästan!)
Favoritgodis: bubbliz o choklad
Är det nåt du absolut inte äter: mycket! haha xD
Kläder just nu: tights,linne,t-shirt
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: Godnatt
Sommarplaner: 2 ridläger, bada,sola,chilla,va med kompisar :D
Fisk eller badkruka: Fisk helt klart :D 
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Soligt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: massor med mat,kompis,kläder
Spelar du nåt instrument: gitarr :)
Morgon- eller nattmänniska: morgon 
Sparare eller slösare: mitt emellan
Bästa film: i taket lyser stjärnorna
Tror på liv på andra planeter: nja 
Kommer du ihåg din första kärlek: mm
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: båda 
Är du kittlig: ofc
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? lejon
Rädd för insekter? vissa
Äckligaste insekten: vene
Största svaghet: jobbig
Det här är jag bra på: rida,prata,va snäll
Bästa bok? vet inte 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna tellepotera mig
Vad vill du jobba som? typ ambulanssjukvårdare elr vetrinär
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? båda
Skriver du dagbok? nopp
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? tror inte det
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) välstädat 
Gungar du på stolen? jao
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja! jag vill de :)
Vilken hand håller du gaffeln i ? fel hand
Är du rädd för blod? lite kanske
Saltar du på maten? om det behövs
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör =)
Anser du att du är stark? nej
Brukar du sola? Ja på sommaren
Vad gör du om du får hicka? hickar?!
Röker du? aldrig
Snusar du? bläää nej
Kaffe, te eller inget? inget
//jossan
?

Kommentarer
Postat av: Ellen ;D

Hahah! bäst med vad gör du om du får hicka? HICKAR!!! haha bäst <3

=D

2011-03-21 @ 19:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0