snart läggdax!

tjenare
har haft en najs dag. satt inne vid datorn hela förmiddagen o hade tråk. sen på eftermiddagen hjälpe jag mamma med att baka 2 tårtor o sen så kollade jag på film. sov en stund oxå... ässå jag är jämt supertrött! :/ sen så hjälpe sötaste elli att fixa ny design på bloggen! TUSEN TACK SÖTIS! <3 fast headern är tillfällig tills jag tagit nya fina bilder. :) sen möttes jag o elli vid bågen o satt på gungorna och snackade o chillade. flumigt som vanligt^^ gick hem vid 10.
men nu ska jag strax gå o lägga mig. imorgon händer massor av roliga saker! :) blogar mer om de iorgon :)
kram


2 pix från idag! bjuder stooort!
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0