imorgon är det avsluting ;)


hejhej!
satt just och funderade på hur det kommer gå på avslutningen imorgon. om ni missat de så kan jag tala om att jag o 6 andra ska spela för hela högstadiet. börjar bli nervös redan nu. men det kommer säkert att gå bra :)
idag så hade vi sovmorgon o började 9. vi som ska spela imorgon gick o övade o fixa allt o dom andra städade skolan. sen fick vi oxå städa. efter lunch kollade vi på fotbollsmatch. niorna mot lärarna. o niorna vann :) så va hemma vid 2.
har varit o ridit oxå :) det va sista gången den här terminen :/ men jag kommer såklart fortsätta i höst :) hade iaf Jackpot o vi red i ridhuset eftersom det va så mulet o kom regnskurar. vi hade nån bana med slalom o lite hiner o sånt. lite lek sista gången helt enkelt :) asnajs va de :) <3
det är ingen som vill/kan gästblogga under torsdag-onsdag så då kommer det inte va nån uppdatering alls. är på ridläger. :)
ska gå o packa inför ridlägret nu
kram

jackpot igen
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0