guud vad varmt det är ute!


Hejhej!
det är typ 27 grader i skuggan o klockan är efter 6. helt galet! :)
kom hem för ett tag sen från stallet :) najs att va där. mitt hem typ. haha xD men lollo red igen o hon fick Charlie <3 hade me kameran men hann aldrig ta några bilder. :/ men dom hade dressyr i ridhuset o det gick bra :) efter lektionen svampade vi honom eftersom han var helt blöt av svett. han tyckte det va superskönt o bara njöt :) på tisdag är sista lektionen för terminen :( kommer sakna hästarna så enormt under sommaren! :( men sen kommer jag ju tillbax :)
ikäll ska jag bara vara hemma o ta det lugnt. kommer nog inte blogga mera idag o kanske inte imorgon heller. ska till grönan med Sara imorgon :) kommer ha det helt underbart :)
ska gå o äta nu
kram

ingen Charlie, ingen Jossan <3 love u <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0