det är såååå fint väder ute!

hejhej!
(varning för lååångt inlägg!)
eftersom vädret är suuuupernajs har jag inte suttit inne vid datorn sen i onsdags :) men kan ju ta o berätta lite om dagarna då jag inte bloggade:
torsdag: då på förmiddagen var jag, pappa o henke ute o orienterade lite. askul. sen på eftermiddagen åkte jag o mamma till forum för att shoppa lite. hade lite saker jag behövde. så köpte 2 kjolar, 1 linne, underkläder, sportbh o lite bra o ha saker ;) sen på kvällen åkte vi till mormor o morfar o grillade o snackade.
Fredag: gick upp vid 8 typ. skulle åka o ta blodprov av en andledning som jag inte vill säga nu. va tvungen att ta det på morgonen. sen åkte jag o pappa o köpte frallor som vi åt till frukost när vi kom hem. vid halv 12 mötte jag ebba i min gamla klass i slussen. vi tog färgan över till grööönan :) fat vi fick vänta typ 1 timme innan vi kom på eftersom det va så sjuuuket mkt folk. när vi väl kom till kassorna där man köper åkband va det mer än 200 nummer före oss ^^ så det tog oxå en timme typ. men vi hade det helt awasome på grönan. förutom att det va fler än 20 000 människor där (dom sa de i kassan) är hes nu eftersom jag skrek så mkt. hihi ^^ men viåkte inte den nya berg-och-dalbanan :( det va nästan 2 timmars kö o det pallade inte vi! :/ vi åkte det nya blå tåget. har aldrig blivit så rädd förut. vi höll på att skita på oss. haha xD sen klockan 8 kom septemero petter o uppträdde på scenen. skitbra va dom :) o vid halv 10 åkte i hem ;)
idag: gick jag upp halv 11 typ. sooovmorgan kan man ju säga. va i stallet som vanligt på lördagr o kollade på lollo som red. naajs :) har varit hemma ett tag nu o om 20 min typ ska jag ta bussen till gustavsberg o möta hemma från gamla klassen igen. idag ska vi åka ring efter hennes båt. naajs :) hoppas jag inte fryser ihjäl i vattnet bara haha xD
kommer nog inte blogga så mkt nu ett tag. känner att jag har bättre saker för mig än att sitta inna vid datorn! haha xD

känner att jag måste ut o ta nya fina sommarbilder snarast!
kram jossan
ps. fråga gärna nåt på bloggsvar i menyn :)

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0