test om 2010


Har 2010 varit bra?
Både bra o dåligt


Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga


Tror du 2011 kommer bli lika bra?
Bättre hoppas jag :P


Har du förlorat någon kompis detta år?
asså typ eftersom jag böt skola o har inte kontakt med alla från den
gamla skolan.


Vad spenderade du mest pengar på?
Vene, har inte spenderat så mkt pengar. 


Finns det någonting du ångrar med 2010?
kanske... 


Blev du kär i 2010?
aa,men e inte längre


Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut?
Kommer inte på nåt nu med det gjorde jag skäkert :P 


Dog någon som stod dig nära?
nepp :D


Vilka länder besökte du?
Turkiet o åland


Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
en häst :P


Vad var din största framgång 2010?
vene :P


Största misstaget?
hemligt...


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Stukade tummen i våras när jag red o stukade foten när jag hoppade stuttsmatta. Lite småförkyld mest hela tiden


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Japp :D


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?
my life wold suck widout you eftersom att vi dansade o sjöng till den på sexornas vårshow i våras med gamla klassen.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och :P


Hur tillbringade du julen?
Va hemma hos momor o morfar med min familj o moster o hennes man.


Favoritprogram på TV?
Vene


Bästa boken du läste i år?
Sandor slach ida typ  


Favoritfilm du såg på bio?
klara kanske 


Största förändringen?
Bytte skola o klippde lugg kanske :P


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Va hemma halva o sen åkte jag på ridläger. 


Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Om jag skulle få en häst...


Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
tight, linne, tröja, mjukiskläder, blamdat helt enkelt


Vad fick dig att må bra?
Mina underbara kompisar o hästarna :P <33 


De bästa nya människorna du träffade?
ja, louise som jag träffade på ett ridläger o alla tjejer i nya
klassen :P

Det va ett litet test om 2010 :P Tog det ifrån matildas blogg :P Läs gärna den http://www.matildasblogg.devote.se/
btw, fick ett brev hem idag med ett litet ridmerke i. Stod inte vem det va ifrån elr nåt. skumt...
Kram jossan

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0