Svar igen!

Fick frågor på frågestunden efter jag svarat men här kommer svaren på frågorna som jag inte har svarat på:


1. Elli, Sara o Louise <333
2. CHARLIE såklart! <333333333333 Han är bara bäääääst :D <3
3. vene! Har inte ätit glass sen i sommras men nån från gb iaf :)
4. E med kompisar, rider, har kul, pluggar ( plugghäst jag vet) o lite annat :D
5. NEJ! Hatar honom!


Så jävla fegt att vara anonym när man säger nåt sånt! Jag är tjej o tjejer kan inte va bög! O om du ska forrtsätta kommentera taskigt så kan du dra åt helvette!

Kram Jossan <3

sötis elli <333

söta lollo <333

Sötaste Sara <33

Jag! Bjuder på fuuuult face!

?

Kommentarer
Postat av: Jossie

sv: jag kommenterade runt litegran och hittade nog din blogg bland någon annans kommentarer :)

2011-01-09 @ 18:19:25
URL: http://jossies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0