sämst uppdate!

har haft sämst uppdate dom senaste dagarna. men jag har ett liv oxå.
kan ju ta o berätta lite om kvällen i skolan i tisdags: Jag kom dit och väntade på dom andra. klockan 5 när vi skulle va där va bara jag henke o lukas där. vi ringde max o han va på g o han kom sen. men kayla och johanna som skulle sjunka va inte där. Johanna skulle inte komma eftersom hon va sjuk så kayla skulle sjunga själv. men hon dök inte upp så jag o elli gick hem till henne eftersom hon bor nära skolan. men hon mådde inge vidare så det slutade med att musikläraren fick sjunga. men det gick bra ändå :) Ingen spelade fel elr så typ.
Igår va jag i skolan som vanligt med min cp mentor va sjuk så vi hade vikarie i no o matte. niiiice. sen efter skolan hade jag gitarr o det gick bra.
Idag har jag oxå gått i skolan som vanligt o min mentor va sjuk idag oxå :) yeeees! vi hae världens skönast vikarie! :D haha :P
ikäll ska jag bara plugga! har typ 100 läxor o annat. så bloggar inte mer senare eftersom detta blev ett vääääldigt långt inlägg. haha :P

sakanr dig gubben <3
kramar från miiig :P <33
?

Kommentarer
Postat av: Elinore

du bestämmer inte! :P <3

2011-01-21 @ 11:10:34
URL: http://byelli.blogg.se/
Postat av: Vendela

Vem på bilden?

2011-01-23 @ 03:22:53
URL: http://Wermes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0