på bättringsvägen :)

hejhej!
idag mår jag bättre :) Har ingen feber o känner mig piggare. E fortfarande vääääldigt snorig o hostar hela tiden typ. Men hoppas ändå på skola imorgon eftersom jag MÅSTE träffa elli <3 haha :D Men eftersom jag mår bättre idag måste jag plugga massor :/ ska plugga spanska, engelska, fysik o öva på låtarna till tisgagens öppna hus i skolan. en hel del alltså! :(
bloggar mer senare tror jag!
sorry för att ni bara får gamla bilder men när jag får min systenkamera blir det meeeer bilder :) btw, kameran kanske kommer i veckan! :)

Kram Jossan
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0