kvällen

Hej :P

Har som sagt ridit idag o jag hade älsklingen charlie <333 Men nästa gång väljer jag häst sist så kommer säkert inte få honom då :( Men idag hoppade vi iaf o det gick suuuuuuper bra för mig :) Det va skiiitkul o charlie va så duktig <33 Sen ikäll har jag bara varit hemma o chillat o så. Bloggar nog inge mer idag o kanske inte imorogn heller. Ska till hammarbybacken med henke o åka snowboard :) Ska bli kul :P
Kameran dog är mamma skulle ta kort när vi hoppade men hon tog några bilder innan vi började hoppa som jag inte har hunnit ladda in på datorn än. Men dom kommer om det blev några bra -.-

från i vinter
Kram Josefine <33

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0