Kul dag med älsklingen elli <3

Hejhej!
Har som sagt varit med elli idag! klockan 11 typ åkte vi till hennes tandläkare. Skick på 2 sek o sen åkte vi till forum! Vi ät där o sen kollade vi på läder o jag köpte 2 saker. O elli köpte 1 skjorta. Vi tog lite coola hoppbilder med hennes kamera oxå :) Bilder kommer på de när hon har skcikaat dom till mig :D
Imorgon börjar skolan :( Palla skola? Men träffa kompisar ska bli kul :) o så den där nya tjejen som ska börja. Berättar mer när jag träfat henne!
Det jag köpte:

Jättesköna gooosiga strumpor från cubus :D

t.shirt från kapphal jätteskön!
Kram Jossan <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0