Hoppkursen avklarad :P

Hejhej :P

Har ju varit på hoppkurs istallet idag o det gick jättebra o va jättekul :P Hade charlie <33 Blev nockad av honom när det va ett vattenhinder som va väääldigt läskigt tyckte han så han kastade sig bakåt o nockade mig så lite näsblod fick jag o en stoooor fläskläpp :P Det är smällar man får ta. Annars gick det jättebra :D Känns skönt att ha det här avklarat nu. O så är det ridning imorogn som vanligt igen :P Sen har jag inte gjort något annat spec idag.  
Har inte så mycket mer att säga. Inga nya bilder häller så här kommer en bild ni har sett 100 ggr:P

O en bild på sötaste o duktigaste häst Charlie <333

Kramar Jossan
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0