FREDAG!

hejhej!

idag är det fredag :) ska myyysa i soffan med fredagsmys sen :P Idag har jag varit i skolan o vi hade vikarie idag med på no:n och matten. samma vikarie som igår o han e så sjävla nice. haha :D Sen på idrotten hade vi skridskor o jag får så himla ont i fötterna av skridskor! :/ Men ganska slapp dag iaf. :P Ikäll har jag varit på akuten med min tvillingbror henke som har öroninflammation. vi skulle bara kolla o få medicin typ. gick snabbt. annars har ja typ 100 läxor att göra. är klar med 1 läxa som va matte iaf :)
ska plugga nu (även fast det är fredagskväll :( )
lollo om du läser detta kan du alltid kolla din mobild en extra gång :P haha :D
kramar jossan <3

fabian <3
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0