frågor frågor

här kommer lite frågor typ, är från en frågestund för länge sen :)
Söt eller snygg?
Blå eller grön?
Favoritlåt just nu? vet inte 
Favoritblogg? alla mina underbara kompisars :) <3
Bästavänner? hästarna <3
Fb/bloggen eller skype?
Skype eller msn? 
Cola eller fanta?
Vill du ha större skåp i skolan? jaa
Flätor eller tofs? det går ju inte att välja ;)
Sommar eller vinter?
Vår eller höst? 
Godis eller chips?
Favoritgodis? kokos med choklad runt  
Favoritbok? vet inte, gillar inte böcker
Lunch eller middag?
Singel eller förhållande?
Sminkad eller osminkad? beror på när
Converse eller flip-flops? båååda ;)
Forum eller Sickla?
Sova eller va vaken
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0